Fysiotherapie Ridderkerk
Fysiotherapie Ridderkerk is sinds 1999 gevestigd in de Jacob Catsstraat in Ridderkerk. Daarnaast heeft de praktijk nog vijf andere vestigingen in de regio, waaronder een in GOED Ridderkerk. De praktijk telt in totaal 21 therapeuten en biedt de volgende therapieën, behandelingen en trainingen aan (indien nodig, ook aan huis):

• Fysiotherapie
    • Algemene fysiotherapie
    • Manuele therapie
    • Oedeemtherapie
    • Kaakfysiotherapie
    • Kinderfysiotherapie
    • Bekkenfysiotherapie
  • Oefengroepen
    • Parkinson
    • COPD
    • Hartrevalidatie
    • CVA
    • MS
  • Cesartherapie
  • Echografie
  • Vrije training
  • Cursus sportief afvallen
  • Reintegratie programma
Visie en samenwerking
De therapeuten van praktijk Fysiotherapie Ridderkerk leveren brede fysiotherapeutische zorg. Deze volgt de nieuwste ontwikkelingen op de voet en gaat uit van de gedachte dat een actieve deelname van de cliënt aan zijn of haar herstel essentieel is. Door nauw samen te werken met huisartsen, podoloog, psychologen en (binnen GOED) het Albert Schweitzer ziekenhuis, de apotheek en het consultatiebureau, is in de loop der tijd een multidisciplinair team ontstaan.
Fysiotherapie Ridderkerk
Contactpersoon: Antoinette Crezee-Keehnen